Centru de Învățare UO (https://e.uoradea.ro/)
Suporturile pentru cursuri, laboratoare sau alte materiale didactice, sunt postate pe paginile cursurilor, pe platforma de e-learning, e.uoradea.ro. Conectarea se face prin nume utilizator și parolă, (credențiale).
Cum mă conectez?
Videoconferințele se organizează utilizând Teams sau Zoom (în cele mai multe cazuri), profesorul transmite prin platformă sau prin e-mail link-ul pentru intrarea în conferință.
Dacă se utilizează Zoom, atunci link-ul trebuie să fie postat pe pagina cursului sau profesorul trebuie să-l trimită prin e-mail studenților înscriși la curs.
Dacă se alege Teams atunci, pentru a avea acces la această aplicație, trebuie să fii logat pe platforma Office 365.
Pentru logare se utilizează aceleași credențiale ca și pentru centru de Învățare UO sau Office365 (vezi mai sus).
Și din această platformă ai acces gratuit la aplicațiile din pachetul Office365, iar profesorii pot să-și organizeze suporturile de curs/laborator și să acorde accesul studenților din grupe.
Nu se utilizează pentru activități didactice, doar pentru activități extraculiculare, tutoriat, cercetare/experimentare în domeniul educației asistate de calculator, evenimente etc.
Cum mă conectez?
Modalitatea de logare a studenților pe platforma e.uoradea.ro este următoarea:
- Nume utilizator are forma: nume.prenume1prenume2@ student.uoradea.ro (exemplu: pop.petruandrei@ student.uoradea.ro);
- Parola inițială pentru acces este: Student123456 (unde 123456 reprezintă ultimele 6 cifre din CNP) este pentru studenții care nu au mai lucrat până acum cu aceasta platforma. La prima conectare se poate schimba parola. Ceilalți studenți vor accesa platforma cu credențialele cu care au lucrat deja;
- Dacă aveți deja cont pe Office 365 si doriți o parola nouă, puteți sa resetați parola, parola nouă va fi trimisă la adresa de e-mail personală pe care ați comunicat-o la secretariat.
- Nume utilizator are forma: nume.prenume1prenume2@
- Parola inițială pentru acces este: Student123456 (unde 123456 reprezintă ultimele 6 cifre din CNP) este pentru studenții care nu au mai lucrat până acum cu aceasta platforma. La prima conectare se poate schimba parola. Ceilalți studenți vor accesa platforma cu credențialele cu care au lucrat deja;
- Dacă aveți deja cont pe Office 365 si doriți o parola nouă, puteți sa resetați parola, parola nouă va fi trimisă la adresa de e-mail personală pe care ați comunicat-o la secretariat.
Videoconferințele se organizează utilizând Teams sau Zoom (în cele mai multe cazuri), profesorul transmite prin platformă sau prin e-mail link-ul pentru intrarea în conferință.
Dacă se utilizează Zoom, atunci link-ul trebuie să fie postat pe pagina cursului sau profesorul trebuie să-l trimită prin e-mail studenților înscriși la curs.
Dacă se alege Teams atunci, pentru a avea acces la această aplicație, trebuie să fii logat pe platforma Office 365.
Platforma Office365 (https://www.office.com).
Aici se găsesc toate aplicațiile Office365, gratuite, printre care și Teams.
Pentru logare pe Office365 se utilizează aceleași credențiale ca și pentru centru de Învățare UO (vezi mai sus).
Pentru ajutor folosește și informațiile de la link-ul
Pentru logare pe Office365 se utilizează aceleași credențiale ca și pentru centru de Învățare UO (vezi mai sus).
Pentru ajutor folosește și informațiile de la link-ul
Platforma Microsoft Sharepoint (https://uoradea.sharepoint.com/).
Este o platformă de lucru colaborativ, de comunicare și schimb de informații și documente (share), asemănătoare cu o platformă de e-learning.Pentru logare se utilizează aceleași credențiale ca și pentru centru de Învățare UO sau Office365 (vezi mai sus).
Și din această platformă ai acces gratuit la aplicațiile din pachetul Office365, iar profesorii pot să-și organizeze suporturile de curs/laborator și să acorde accesul studenților din grupe.
Platforma FIMT (http://imt.uoradea.ro).
Este platforma de e-learnig Moodle proprie facultății.Nu se utilizează pentru activități didactice, doar pentru activități extraculiculare, tutoriat, cercetare/experimentare în domeniul educației asistate de calculator, evenimente etc.