Cursurile și laboratoarele, de obicei în formate pdf, sunt postate pe paginile cursurilor, pe platformele de e-learning, e.uoradea.ro și/sau imt.uoradea.ro/cursuri. Profesorii titulari de cursuri stabilesc de la început cu care platformă lucrează.
Videoconferințele se organizează utilizând Teams sau Zoom (în cele mai multe cazuri), profesorul transmite prin platformă sau prin e-mail link-ul pentru intrarea în conferință.

Dacă se alege Teams atunci, pentru a avea acces la această aplicație, trebuie să fii logat pe platforma SharePoint de la Microsoft, a Universității din Oradea, uoradea.sharepoint.com, unde toți profesorii și studenții au conturi de acces (user și parolă).
Pentru ajutor folosește link-ul 
Aici se găsesc toate aplicațiile Office365, gratuite, printre care și Teams.

Dacă se utilizează Zoom, atunci link-ul trebuie să fie postat pe pagina cursului (e.uoradea.ro și/sau imt.uoradea.ro/cursuri) sau profesorul trebuie să-l trimită prin e-mail studenților înscriși la curs.