2020-2021
INFORMĂRI COVID-19
- 02.02.2021_ Informații Reexaminare pentru mărirea notei; CERERE pentru reexaminare în vederea MĂRIRII NOTEI
- 04.01.2021_Desfășurarea activităților didactice în cadrul Universității din Oradea în perioada 04.01.2021-16.01.2021 (decizia Rectorului, 31.12.2020)
- 03.12.2020_Se prelungeste perioada privind desfășurarea tuturor activităților didactice din cadrul Universității din Oradea (predare, învățare și evaluare), inclusiv activitățile didactice din cadrul proiectelor, în sistem exclusiv online, până în data de 23.12.2020 (07.12.2020 – 23.12.2020) (decizia Rectorului, 03.12.2020)
- 20.11.2020_Se prelungeste perioada privind desfășurarea tuturor activităților didactice din cadrul Universității din Oradea (predare, învățare și evaluare), inclusiv activitățile didactice din cadrul proiectelor, în sistem exclusiv online, până în data de 06.12.2020 (decizia Rectorului, 20.11.2020).
- 06.11.2020_În perioada 09.11.2020-22.11.2020 toate activitățile didactice la Universitatea din Oradea se desfășoară exclusiv online (decizia Rectorului, 06.11.2020)
- În perioada 4-17 noiembrie 2020 activitățile didactice la FIMT se desfășoară exclusiv online.
- 29.10.2020_ Vizualizare situația școlară (Utilizator = CNP, Parolă=CNP (se poate modifica ulterior))
- 28.09.2020_Deschiderea anului universitar 2020-2021:
- Informații pentru studenții din anul I, studii de licență, IF și ID
- Informații pentru studenții din anul I, studii de master (se vor afișa până în 30.09.2020)
- Ceremonia de deschidere a anului universitar la Universitatea din Oradea
2019-2020
- 25.06.2020_ Informații Reexaminare pentru mărirea notei; CERERE pentru reexaminare în vederea MĂRIRII NOTEI
- 23.06.2020_Oportunitate pentru studenți - Elie Wiesel Study Tour 2020 - American Councils Romania: Anunț, Poster
- În perioada 12.03.2020-31.03.2020, activitățile didactice se desfășoară on-line. Asta presupune utilizarea platformei e-learning
2018-2019
Concursul Național de planuri de afaceri
Antreprenoring.
Rezultate
Nr. Crt. |
Premiul |
Echipa |
Universitatea |
1 |
Premiul I |
Mișeu Mihai Olariu Maria |
Universitatea ”Lucian Blaga” din Sibiu |
2 |
Premiul II |
Hotea Sorina Rău Monica |
Universitatea Tehnică din Cluj Napoca |
3 |
Premiul III |
Dupu Karina Canuda Doina
|
Universitatea Tehnică Gheorghe Asachi din Iași Facultatea de Textile Pielărie și Management Industrial |
4 |
Mențiune I |
Condre Roxana Jurge Valentina |
Universitatea din Oradea |
5 |
Mențiune II |
Arteni Bianca Tulbure Andreea |
Universitatea Tehnică “Gheorghe Asachi” din Iași Facultatea de Inginerie Electrică, Energetică și Informatica Aplicată |
6 |
Premiu special |
Mișeu Mihai Olariu Maria |
Universitatea ”Lucian Blaga” din Sibiu |
7 |
Premiu Evaluare abilități de leadership pt. locul I |
Mișeu Mihai |
Universitatea ”Lucian Blaga” din Sibiu |
8 |
Premiu Evaluare abilități personale pt. locul II |
Rău Monica |
Universitatea Tehnică din Cluj Napoca |
9 |
Premiu Evaluare abilități personale pt. locul III |
Pal Diana |
Universitatea Tehnică Gheorghe Asachi din Iași Facultatea de Textile Pielărie și Management Industrial |
10 |
Premiu al studenților |
Georgescu Cristina Șofîlcă Ioana |
Universitatea ”Lucian Blaga” din Sibiu |
Organizatori:
- Facultatea de Inginerie Managerială și Tehnologică, Universitatea din Oradea
- Centrul Științific Studențesc SELF – UP al facultății
Perioadă de desfășurare:
- 10 – 12 mai 2019
Locațiile:
- Oradea, Sediul Facultății de Inginerie Managerială și Tehnologică
- Baza Didactică și de Cercetare Gaudeamus Stâna de Vale
[Mai multe detalii aici]
______________________________________________________
Anunt selectie consultanti individuali - studenti formatori
In perioada 2017-2020 , la Facultatea de Inginerie Managerială si Tehnologică este implementat subproiectul cu titlu "Creșterea eficienței învățământului ingineresc prin adaptarea la cerințele industriei 4.0".Cu acesta ocazie, va invit sa participati la competitia privind prestarea serviciilor de consultanta, in cadrul activitatilor remediale desfasurate in proiect.
Documentele necesare inscrierii sunt:
- scrisoare de intentie (descarca model);
- CV;
- adeverinta de la Facultatea de Inginerie Manageriala si Tehnologica din care sa rezulte ca sunteti student al acestei facultati.
Documentele se depun la registratura Universitatii Oradea, (cladirea rectorat, etajul I) pana in data de 13 mar 2019, ora 14:00
Descarca invitati de participare
Descarca termenii de referinta